facts, because i’m fucking interesting

favourite saved url: i don’t have saved url
the next movie you’re planning to watch: VA, when it gets out, TFIOS, also when it gets out, Thor 2 (which I haven’t seen yet), and idk
the last movie you watched: Captain America 2 (yesterday).
the book you’re currently reading: I’m reading 3 books lol
favourite female fictional character: doh, mmm, all the clone club lmao and also, omg, so many
the number of songs on your iPod: I don’t have an iPod.
that one song that’s been stuck in your head all week: Mr. Mr.
the fictional character you identify with most: right now, actually, idk.
favorite word(s): gosh, sh*t, lol, aw, mr, cuddle, FOUR (<3)

hunger games au: last year was child’s play

based on this post (x)

DO YOU IMAGINE ALL THOSE MOVIES COMBINED IN ONE? OMG!

PURE EPICNESS!

Best friend: Rachel

Love interest: Paul

Crushing on you: Delphine

Monitoring you: Cosima

Married to: Alison’s husband (can’t remember his name lol)

Kills you: Katja

orphanblack:

hollowoutyourbones:

Is it April 19th yet?

So close.

So close.

So clone.

Am I done yet? Yes. My dear child, you’ve done so well.

the moon light is shown
i feel our walls are cracking
and were so close to fall

If you harm one perfect strawberry blonde hair on her head, I’m gonna turn your little werewolf ass into a fur coat and give it to her as a birthday present.

Sometimes there’s other things you wouldn’t think would be a good combination… end up turning out to be, like, a perfect combination, you know, like two peopletogether.

make me choose » singallyouwant asked: Bash/Kenna or Stefan/Caroline
©ID